TATUERINGEN

POSTADES: 2010-03-26 - 13:46:07 | Allmänt | 0 Kommentarer
ska bli ritad på papper idag, så man ser hur det kommer att se ut sen :) naaaajs!
jag vet att det blir snyggt men det måste vara perfekt. den blir STOR & SNYGG,
kanske jag nångång ångrar att jag tog tatueringen, men det är först kanske när jag är 70 år.
man måste göra alt man vill när man är ung ;) annars så ångrar man när man är gammal
allt man inte gjorde ;) så är det bara.. idag kommer säkert min låtsaspappa också hit en sväng
med mami & dom, han har ju inte ännu sett min söta lilla Tinga :)
så jag borde snart börja fixa lägenheten i ordning,annars kan ju ingen komma hit. HAHA
är bara så himla lat, hatar att diska (a) det är inte riktigt min grej ;)
det är nästan det jobbigaste som finns. diska alltså, finns typ inget lika jobbigt som det.
jag ska iallafall duscha nu snart, är värsta sliten & luktar säkert illa som fan ;p
HAHAHAA! vad ska man göra idag? alla försöker få mig & dricka, men icke kul när jag
ändå inte kan fa & dansa o ha kul. :( kan inte lämna min sötis ännu ensam.
och vill inte heller.. skulle tycka synd om jag lämna henne ensam hit en hel kväll & natt.
men nu måste jag börja fixa lägenheten & mig själv i ordning. .
annars får jag bråttåm om jag tänker göra något kul idag ;)
men vi hörs! jag önskar er alla en bra helg. pösspöss/jennah ♥







Spara mina uppgifter?