WHAT HAPPENS TODAY ?!?

POSTADES: 2010-03-26 - 17:55:10 | Allmänt | 0 Kommentarer
har ingen aning.. kan inte riktigt bestämma mig.
har lust & göra
massa kul men vet inte just nu vad det är..
tänker bara på min tatuering
helatiden. jag vill ha den nuuuu !
det jag skulle göra idag, kommer
tydligen inte att hända och
det gör mig
ledsen, så mycket som jag ville!
men får väll
sluta tänka på det.. ingen ide & bli ledsen för det. .
lyssnar bara på
mitt rop på hjälp.. har lust & festa men ändå inte.
jag är
svår som fan igen. åhhh! snälla någon hitta på något najjs
till mig & göra. blir
tokig om jag måste bara sitta hemma ensam
helakvällen..ska jag fa & köpa öl? det skulle vara en sak, men dricka
ensam låter ingen kul? ingen kommer hit & sitter en helkväll, och jag
kan ju somsagt inte fara nånstans.. jaja, får se vad jag hittar på..
men nu ska jag iallafall fixa håret & grejor
:P
så vi höres senare!









Spara mina uppgifter?