14:34

POSTADES: 2010-05-25 - 14:41:48 | Allmänt | 0 Kommentarer
& jag väntar på maten som mamma håller på lagar.
efter det ska jag på promenad med hunden & sedan
hem en sväng..fast jag vill typ stanna där, så länge
sen jag fick sova i min egna sköna säng & allting.
i miss my home, but not the fucking neighbours!
they suck! hade fått mejl från sidan jag beställde
copcostumen, dom har skickat det redan på fredag
så den borde nog redan vara hoss mig..? visst?
nå jag fr & kollar efter maten..ingen bråttåmt
klockan är först halv 3 typ så..jag har tagit powernap
för ett tag sedan.hade så ont i huvvet igen & kände mig
trött annars också,sovmen nu börjar jag få ont i huvvet
igen..! inte alls kul. hoppas det blir bättre efter jag får mat
& tar något huvudverkstablett & sedan far ut en sväng..
borde nog hjälpa iallafall,men nu ska jag äta! sedan promma
med hunden, sen promma hem till mig.. eller cykla..?
i don't know! puss på dig ;'







Spara mina uppgifter?