about me

POSTADES: 2010-05-17 - 14:41:51 | Allmänt | 0 Kommentarer
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2 men då är det såna jag vart tillsammans med..annars typ 3..

Vad tycker du om kärlek? förut tyckte jag det finaste som finns..men..

När kramade du någon sist? fredas

Saknar du någon speciell person?
det gör jag :( MYCKET!

Har du svårt för att bli kär? hmm.nuförtiden iallafall,haft så svårt att glömma mitt ex..:(

Är du singel? Det är jag!

När fick du senast en komplimang? Igår;)

 

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: det har jag..engång en kille sparkade mig så jag flög på marken så tappade jag medvetan

Hånglat med nån riktigt ful: HAHA! har väll hänt, "du var söt men sen blev jag nykter";)

Hånglat med fler än 50 pers: tror då inte det.

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja. .

Gjort något riktigt dumt? har hänt;)

Gjort något du verkligen ångrar? men jaa..? finns väll massor man gjort man ångrar t.om!?

Åkt ambulans? yess

Gjort nåt olagligt? yess

Fått din mamma att gråta? Det har jag,tyvärr:( excuse me mum

Slagit ner någon? det har jag..stolt över det;)

Skämts över dina föräldrar? nångång säkert?

Sagt jag älskar dig och menat det? Ja..?

Tar du droger? ALDRIG i mitt liv!

Dricker du? kan hända att jag gör alltid då & då;)

Vilka kläder sover du i? beror lite på, spetslinne oftast.

Vad hatar du verkligen? killar som bara går runt & knullar.. men att sen var dt inge mer. USCH på er! :( som sårar oss tjejer! (menar nu inte att någon gjort så mot mig eller heller sårat mig på dtdär sättet)

Är du ensam nu? nej min lillasyster är här

Vill du gifta dig? yess.;)har redan bestämt hurdan klänning jag vill ha!

Vill du ha barn? det vill jag:)

 

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? öö..? jag

Såg dig gråta? mamma,syster..?

Fick dig att gråta? Mitt ex , fy på dig :(

Du delade en dricka med? en öl.. med min kusin Tanja;)

Du gick på bio med? minns inte när jag sist skulle vart på bio..?

Skällde på dig? i don't remember

Sa någonting till dig och vad var det? Eveliina & när kommer mamma hem?

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? ja

Kramat någon? nej..eller jå min hund

Pussat någon? min hund ja..;)

Köpt någonting? jajamen

Sjungit? jag sjunger typ alltid.. :D

Saknat någon? vill inte säga jo.. men ska vara ärlig!







Spara mina uppgifter?