BlääääH !

POSTADES: 2010-05-05 - 22:52:58 | Allmänt | 0 Kommentarer
men usch vad tråkigt, blev inte av & fara ut idag heller.
låt mig fan! ingenting går som man vill just nu, sen på fredag har man blivit frågad typ överallt,
sofia frågade mig just på hennes fest, sen har killarna fråga mig med & cruisa, vad var det ena?
glömde bort nu.. eller nej ja justja, idas fest då ;p men vet då inte alls vad jag ska göra av dom där möjligheten?
Tror jag ska till Sofia, å sen cruisa med killarna kanske..? Har inte sett sofijah på skit länge så, hon ville så gärna ha mig dit.. så blir nog hem till henne isåfall.. helt kul att någon saknar mig, haha nä skojja ;) menmen..
jag tror jag ska sova nu iallafall, eller inte ännu men snart iallafall, så får jag hitta på något imorgon (;
sov lite för långt idag också, inte bra! så, jag ska nu & tvätta bort sminket & borsta tänderna!
sedan typ lägga mig eller så. GODNATT ALLA SÖTA ;) ♥








Spara mina uppgifter?