fiiiiiiiiiint väder! (y)

POSTADES: 2010-05-07 - 14:04:05 | Allmänt | 0 Kommentarer
solen skiner & det är helt överdrivet varmt,skönt iallafall! ;)
just nu känns det som man inte enns behöver fa på solarium för att sola,
utan att man bara kan ligga ute så man blir brun
;) idag har jag varit till stan
med mamma & matti, sen fixat lite av mina grejer där, o så där! idag ska jag
på lillminellas 1-års kalas ♥ tror jag iallafall, men ska inte dit ifall inte mamma ska.
så vi får se
;) vad ska jag annars göra idag? vet jag inte ännu, har blivi frågad överallt
som jag sa..och idag frågade Jenni mig med & dricka, men vet inte alls hur jag ska göra.
Hockey börjar ju idag,men Finland ska inte spela idag, lite tråkigt, doms första spel är
först imorgon. ähh nu måste jag ut iallafall, det är så sjukt varmt så jag dör hit och mår
illa som fan när det är så varmt! usch usch.. hörs senare sötnosarna
;)








Spara mina uppgifter?