God natt?

POSTADES: 2010-05-18 - 01:40:50 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag är så himla trött & vill sova.. men har fortfarande så
jätte ont i ryggen så kommer nog inte kunna sova..?
en söt kille har lovat att ge mig skön massage
;)
när ska jag få det? hoppas att fort iallafall, så det kanske

går över nåndag också. . dirtycop & sexycriminal;)
hihi! jag stör mig på att nu helt plötsligt finns det IGEN
en massa killar som är "efter" mig.. liksom intresserade av
mig helt plötsligt.. ;o suck! dom måste fatta att jag inte liksom
är själv intresserad av dom! jag hatar att vara den "alla" är
intresserade av. . menar då inte att jag är någon alla killar vill ha!
ABSOLUT inte..! men alltså, det är jobbigt när det enns finns 1 för mycket
tur så flyttar jag bort härifrån & slipper alla äckliga som försöker på alla
möjliga sätt att få mig att bli förtjust i dem. . sjukt äckligt! sånt är nästan
som att tvinga en att bli kär i någon man aldrig skulle kunna bli kär i..
vadfan.. ni som läser tro seriöst inte nu att jag tror för mycket om mig sjelv
eller något liknande..! jag har bara fått nog med killar! tror jag..vissa av
dom kan bara ljuga..såra en! liksom, man blir ändå på ett sätt sårad även
om man inte var så intresserad/kär i honom..men sen han beter sig konstigt
& verkar som att han riktigt inte bryr sig endå..så blir man ju förbannad endå!
det är så fult av er killar..att säga typ "jag älskar dig, jag vill alltid vara med dig"
& "jag ska sluta med allt dumt nu när jag vill ha dig, ska göra allt för dig" blablabla..
varför ljuga om era känslor? vadfan..liksom säg rakt vad ni tycker,eller varför ska
ni börja snacka massa skit till en tjej om ni inte menar det ni säger?! det är det fulaste jag vet liksom..!
ibland känns det som att jag inte längre vill ha någon kille alls.skulle väl vara lättare så?
man skulle inte igen behöva förlora den man älskade/älskar..
:(
varför ska det enns vara så? varför kan man bara inte få ha den personen
nära sig till slut när man väl engång fick honom? jag orkar inte skriva mer..
blir bara arg när jag tänker på killar/livet..! nästa kille jag ska ha/ta ska
jag aldrig låta försvinna från mitt liv..det ska jag inte! så tänkte jag med
mitt ex också.. men han försvann, jag försökte hålla i han så hårt jag kunde
han försvann & aldrig kom tillbaka! .. fsnns inget jag längre kunde göra för
att få ha han igen..!
nnu är jag trött ska drömma söta drömmar nu








Spara mina uppgifter?