Godkväll :)

POSTADES: 2010-05-02 - 21:44:46 | Allmänt | 0 Kommentarer
Hej mina söta läsare ;)

jag sitter här hemma hoss mamma!
ska sova över här eftersom jag ska imorgon tidigt på morgonen
& söka ny lägenhet & grejer med mamma :) så jag stannade här!
var just hem en sväng å hämta mat åt hunden & tog med min data samtidigt,
nu sitter jag & ser på tv lite å tänkte blogga lite eftersom jag har inte bloggat nu under
varlborg alls så..nu kollar jag iallafall på X-factor final, får se vem som vinner!
finns egentligen ingen min favorit med nåmer! så. . inte lika intresserad som förut.
Är trött igen, ska nog sova snart! såjag kommer upp nångång imån

jag vet riktigt inte vad jag ska skriva nu. . ? så , jag tror jag ska fortsätta kolla tv
& sova sen. så vi hörs bättre imån. NATTINATTI
;)

























Spara mina uppgifter?