GODMORGON

POSTADES: 2010-05-28 - 13:15:02 | Allmänt | 0 Kommentarer
åh ska det alltid vara så här..att när man just vill börja äta nyttigare osv
så är man sugen på godis,hamburgare å allt sådant..;) MEN NEJ . .
jag ska klara mig & sluta äta sånt! I PROMISE;) vill man vara snygg
måste man göra sitt allt för & se bra ut! och jag funderade just på att
börja plugga teori..! det måste jag faktiskt göra & träna så mycket
så jag klarar teorin direkt nästa gång jag går & gör..! jag typ hatar alla
som är i min ålder eller yngre som kör bil i stan osv när man själv
inte har kort! idag ska mamma & dom till Gällivare å jag ska stanna
här hemma hoss dom..? med hundarna & vara husvakt..?! dom
kommer tillbaks imorgon dom ska stanna där eftersom dom ska
imorgon bitti till biltema & köpa nå grejjor! men får se nu vad
dagen har å komma med..? någon konstig nummer skicka just
sms till mig.. vet inte alls vem det är, men någon som grattade
iallafall i efterskott..? något nummer jag inte känner till..vem är du?
tack så mycket iallafall.. ;) vem du än är! men nu ska jag iallafall
börja plugga teori & sedan ut på promenad med hunden!


very old.. summer -07? finnar. blä






Spara mina uppgifter?