GODNATT

POSTADES: 2010-05-28 - 01:38:22 | Allmänt | 0 Kommentarer
klockan är 01:24 & jag kom just hem från stan.
blev frågad med & cruisa så till slut så tackade jag
ändå JA! var å cruisa runt med marru, å så var vi
en snabbis hem till jonna..men var trevligt iallafall
att umgås med marru på länge & sådär :) now i'm home,
men är då inte typ alls trött..?! konstigt va..? egentligen
så vill jag sova men kommer inte somna ännu å dt vet jag.
så nu funderar jag på vad jag ska göra att jag blir trött..?
fara ut på en promenad med hunden? fanheller! skulle
aldrig våga fast det inte är mörkt ute eller så, men ändå!
klockan är ändå så "mycket" så vågar inte fara ut & gå
ensam!..kanske ska jag kolla typ en film eller något om
jag sedan skulle känna mig mer trött kanske..? hmm..
just nu snackar jag på msn med Tomi&Joni. men nu
ska jag börja kolla film eller något, sen sova.. kommer
kanske med one more inlägg innan jag lägger mig..;)
annars så GODNATT!







Spara mina uppgifter?