gooooood morning ;))

POSTADES: 2010-05-04 - 07:28:14 | Allmänt | 2 Kommentarer
har vaknat för ett tag sen & känns hur skönt som helst att vara vaken i tid nångång ;)
jag är lite gladare idag än igår kväll/natt, jag hoppas allt nu går som man hoppas!
Sunny Beach, Alanya?;) Åh så häääääärligt!
Måste bara hoppas jag & Sofia får allting fixat så vi kan åka!
Nu ska jag hoppa i duschen iallafall & sedan fortsätta kolla om man hittar något billigt resa
;)
vi hörs! puss&kram sötnötarna
;)






Spara mina uppgifter?

Haha nå de gör inget, sånt händer ;P

Jo visst kan jag göra en ny design till dig ;) Alltid!

Jag ska börja göra den idag så får vi se om jag får klart den idag också ;)

kram kram

Publicerades den: 2010-05-04 | Klockan: 08:23:28

Så här ser den ut just nu

http://jennielenita.blogg.se/musicdesign/

Publicerades den: 2010-05-04 | Klockan: 10:00:42