hejhej (:

POSTADES: 2010-05-04 - 11:48:18 | Allmänt | 1 Kommentarer
Hej halå! ;p
sitter här & dricker vatten, törstig helatiden.. kan det bero på att det är så varmt helatiden?
iallafall så har jag druckit minst 100 liter vatten idag. haha ;D om man överdriver typ lite
håller fortfarande på kollar.. vad tror ni jag menar..? ;) haha! taggad till 100%..
Fick hjälp av en kompis som har rest rätt mycket, hon hittade billiga till mig..
2598 kr till Sunny beach & Grekland för 3000 kr! det är ju seriöst ingenting.. ;o
Jag skulle ha råd att åka redan nu direkt! eller om nån vecka ;) hihi!
bara att jag måste skaffa pass. men det finns ju den där grejen att man kan ta pass
på det snabbaste sätt, å att det tar typ 2-3 dagar att man får den? om jag har fattat rätt?
Men anza ska berätta & rekommendera något plats åt mig nu.. :) hihi tack ♥
hör av mig senare! SOFIA kom på msn nu så vi får snacka om resan!
pusspuss



GREKLAND?
SUNNY BEACH?
ALANYA? ;)
















Spara mina uppgifter?

Nina ❤

Jag vill också!!

Publicerades den: 2010-05-04 | Klockan: 20:33:01