hi sweetie ;)

POSTADES: 2010-05-11 - 00:45:16 | Allmänt | 1 Kommentarer
Godkväll ;)
aa, jag vet. jag skulle sova!
men är inte tillräckligt trött ännu,
jag sitter & kollar bara på massa snygga
kläder & har lust att shoppa ;) men ifall
jag vill att utomlandsresan ska bli av, så
måste jag börja spara pengar. . kan inte shoppa
& festa för måste spara så jag har råd att åka.
ifall det inte blir av med någon kompis nu på sommaren
eller sen till hösten,så blire att åka nästa januari, med familjen, å min
moster som fyller 50 i December, hans sambo & sen vet jag
inte vilka andra..? men iallafall, jag längtar som fan, ska bli så
skönt;) so so nice! nu håller jag på bli trött men endå så har
jag lust att blogga mer, fast jag inte har något vettigt & säga..?
idag har jag inte gjort alls mycket,men imorgon blire sola & promma,
direkt på morgonen;) men ska nog ändå sluta skriva nu, å blogga mer
imorgon,måste ändå orka stiga upp imorgon,så jag inte sover bort hela dagen!
får se vad dagen har annars att komma med..?;) ni får iallafall sova så sött nu,
puss&kram från jennah;)






Spara mina uppgifter?

Men den kan man ju ta bort ;)

Man kan skära ut en bild på sig själv och lägga in eller nåt :) Men visst blev den grymma rosa färgen super sött till designen? :P

Publicerades den: 2010-05-11 | Klockan: 07:28:27