Inte bakis..?

POSTADES: 2010-05-20 - 13:42:46 | Allmänt | 0 Kommentarer
nej inte riktigt..drack ju inte alls mycket igår! :(
hände precis samma sak som sist jag drack, efter några
öl så fick jag helt
överdrivet jävla ont i huvvet + att börja
jag må dåligt!
:( sen tog det stop för min drickande..! NAJJS!
jag som tänkte ha kul & sådär, nå jo kul hade jag i början
trorjag?
:D inte för att vi gjorde så mycket men..
satt på stranden, hoss jenni & så cruisa vi..
;)
det var jag, jarno,janne,jenni,pasi & mikko..som drack,
å så var det katja som chaffade till oss..! sen körde jape
hem mig..! med någon skit snygg merza..
;) åhåhåhå!
jag är skit hungrig, har endast slösat 500 kr nu jag fått mina pengar!
kan ni tro det?!
:D ;) haha men har endast betalat "copcostumen"
som kommer nog nästa vecka..den är snygg, hihi
;) idag blire hockey
& kanske några cider..? eftersom igår gick inte riktigt som bestämt,
hann dricka typ 6 öl så börja jag må piss! efter det hade jag då ingen
lust att dricka nåmer. . så gav jag bort mina öl?! vet fan inte varför,
kunde ju ha spara dom eller något.. men nej! mådde seriöst så dåligt
att jag orkade inte ens prata med någon.. inte röra på mig..!?
men nu ska jag sola
;) vi hörs! PUSSPUSS

åhå, lite suddigt..:D

ser inte alls brun ut.. men kanske snart..?;)








Spara mina uppgifter?