jag ska finnas där

POSTADES: 2010-05-30 - 14:13:47 | Allmänt | 1 Kommentarer
god morgon alla & ha en bra morsdag!
vi firar ju inte morsdag idag eftersom vi
har firat det då det var morsdag i Finland..
och min mamma vet att hon är bäst & att jag
älskar henne,så behöver inte enns gratta henne
jag har sovit gott,vaknade först efter 12 men jag
la ju mig sent som vanligt! jag skämms har gått &
varit ganska så jobbig igår!h0jja! sur & sen allt annat!
fy på dig jenna liksom! ska kanske snart fara hem till
niko en sväng! på kaffe typ eller så :) bara jag orkar gå.
han bor på stan så jag måste gå dit..o tror ni jag orkar?!
jag tror inte riktigt att jag orkar, fast jag känner mig ganska
så pigg som är konstigt;)men har redan varit på promenad
idag..direkt jag vaknade faktiskt!visst är jag duktig?;) hihi
men nu ska jag fixa mig i ordning om jag ska fa på stan osåvidare!
vi hörs mina sötisar;)










Spara mina uppgifter?

okej på så vis :) Jo det är fint med mig idag. det blev en väldigt mysig dag hos mamma med god mat och trevligt sällskap :) Vad gör du ikväll? Kram

Publicerades den: 2010-05-30 | Klockan: 19:37:12