nu är jag sur!

POSTADES: 2010-05-18 - 12:18:59 | Allmänt | 0 Kommentarer
GODMORGON MINA SÖTISAR!
Jenna är lite men bara lite knarrig idag.:(förlåt för det
jag la ju bild på allt jag beställde igår..?
t.om underkläderna, så nu när jag vaknade på morgonen,
så hade jag fått mejl därifrån & så står det att "alla varor är utsålda"
vad fan liksom!? kommer säkert snart få mejl därifrån jag
beställde mobilen också att den är utsåld,hade iallafall fått mejl från andra
copcostum sidan att dom har skickat den. najjs det iallafall! :)
åh sånt här gör mig liksom så sur..! står ba utsåld utsåld utsåld..
ska det hända idag? klockan närmar sig 12..jag ska iallafall ut med
hunden strax , sen blir det sola!
;) Ikväll kolla hockey iallafall!
Finland vs Ryssland! typ säkert svåraste spel för Finland hittills skulle jag tro!
men nu ut till solen,ha en bra dag alla söta!



Jag & Laura.

Jenni & Jag (mitt 18-års fest)

jag typ -07



jag-07

jag typ år -06

jag hoss thyyners nyår -08?
jag älskar dig från dagen 15/6 till min död<3
mitt ex. haraldrigälskatnånsomdig






Spara mina uppgifter?