så skönt väder

POSTADES: 2010-05-19 - 15:57:50 | Allmänt | 0 Kommentarer
hej igen sötis+ar;)
nu har jag då endå varit till stan & fixat lite grejer!
my money is gonna come tomorrow. härligt va?
;)
vaknar så har jag många tusingar på min konto!
underbart, vad tror ni händer då?
SHOPPA SHOPPA SHOPPA!;)
åhh i love it!! men idag? blire kanske festa, har blivid frågad
iallafall, cruisa & dricka i bilen jag typ ÄLSKAR! my love car
;)
men så har jag varit hem en sväng iallafall, hade fått
pappren jag ska gå igenom innan jag flyttar, liksom pappren
att dom har valt mig till skolan! allt är så bra just nu!
kan man vara mer
lycklig? INTE;) jag flyttar snart
börjar skolan 2.8.2010, alltså om typ 3 månader,
så jag måste flytta snart! spännande men jag är så
TAGGAD!;) nu ut & sola, senare sola i solarium!
sen
kanske festa..! men bara kanske..
vi hörs senare! aja, pusss!









Spara mina uppgifter?