SAKER JAG VILL HA & SKA VERKLIGEN GÖRA ALLT FÖR DOM SAKERNA NU!

POSTADES: 2010-05-28 - 02:48:52 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag hatar fan mig själv seriöst. att jag ska vara så svår lat jobbig osvosv..!:(
nå inte hatar jag mig själv..ibland jag kanske ÄLSKAR mig själv lite för mkt tillomed..haha;)
serious people don't read this !!!!!! nej men nu har jag seriöst BESTÄMT mig att fixa några
saker nu! skaffa
körkortet NU! det är ett MÅSTE! jag ska ha körkort på sommaren eller
så hösten..!
detskajag! sen ska jag börja träna & promenera å sånt varje dag.. & tappa
dom fucking kilon som jag tycker är "för mycket" + att kolla om det finns något hjälp
av min
abtronix & bantningspiller . . kanske det inte finns något hjälp men jag förlorar
ingenting om jag testar..? eller förlorar lite pengar men vad gör man inte för & se
snygg &
bra ut? ;) det är viktigt för säkert alla tjejer att se bra ut & ha fin kropp..? eller har jag fel?
men jag vill inte vara elak, inte såra någon.. men jag tycker seriöst så
synd för dom tjejerna
som inte alls kollar vad som äter sen att dom aldrig rör på sig nånting å sen att dom är hur
jävla överviktiga som helst..
usch det är så fult & äckligt tillomed! jookej alla är som dom är,
men jag tror inte någon kan vara nöjd eller gilla sig själv när man är överviktig,där menar jag
inte
1-2-3-4-5-6-7 kilo för mycket utan typ om man har 100 kilo för mycket eller någonting.
jag väger typ 55 nånting & vägde 45 innan jag börja med p-pillern,och jag vill tillbaka dit!
somsagt jag är
nöjd med mig själv men vill ändå bli av med några kilon..inte viktigt för mig
att väga 45 igen som jag vägde för 3 år sen.. men ändå så vill jag ha lite finare kropp helt
nöjd är jag såklart inte.. alla har väl någon sak man inte är nöjd med på sig själva..? ingen
är perfekt så är det bara..jag har börjat läsa mycket bantningstips igen,läste just en bra
som jag inte vet om den funkar eller inte..? men läste iallafall om att man ska dricka isvatten
att man förlorar mycket kalorier när man dricker isvatten.. värt att prova, i think! jag ska
iallafall prova på en massa olika saker för man vet aldrig vilket är bra för just mig..!
jag bara skriver å skriver & nästan inte enns tänker på vad jag skriver, är lite trött nu
faktiskt så kan hända att jag skrivit någon sak typ 2 gånger eller så att det finns mkt stavningsfel
å sånt men det bryr jag inte mig om..
;) ni ska inte bry er om det heller..

men...

1. skaffa körkort nu så fort jag kan!
2. gå ner i vikt LITE!

det här tycker jag & menade att är fult & äckligt..
håller ni inte med? så synd att kanske någon JÄTTE
vacker tjej kan förstöra sitt liv på det här sättet &
att inte få blickarna av snygga killar eftersom man
har så här hemsk kropp.. hyjja! så synd
:(
jag ska aldrig se ut så här! ALDRIG








Spara mina uppgifter?