TRÄNAT

POSTADES: 2010-05-30 - 19:48:21 | Allmänt | 1 Kommentarer
hejhej:) for aldrig till stan eller jo men marru & henkka hämta
mig hem till dom, å sedan for jag & marru å träna hundarna
dit vart jag var sist också, marru tog då inte doms hund med
ännu hon skulle ta nästa gång ;) men nu är jag iallafall hemma
& tänkte börja laga nå mat, åt igår endast risifrutti å en smörgås
å idag har jag inte ätit nånting alls..! så är faktiskt skit hungrig!
ändå så är jag typ inte alls sugen på mat..? vad kan det bero på?
ikväll skulle jag & marru ännu hitta på nånting kul & göra..;)får
se vad..? men nej nu är jag så hungrig att jag dör om jag inte får
något mat i mig. skriver senare! min sötis är t.om så trött att hon
sover! måå stackars liten som var så himla duktig idag att man
nästan är helt överglad!;) ska kanske ta powernap efter maten..!
Hörs typ ikväll!








Spara mina uppgifter?

för hela 3 år sedan startades internets första gratis

sajt upp av ett gäng som gjorde sitt projekt arbete i skolan. idag är vi större än någonsin och har över 2 miljoner användare.



nu fick vi ett erbjudande från nelly.se och det är att dela ut 200 presentkort på 300 kronor till de medlemmar som blir medlem på länken under och samlar ihop 200 poäng. inte helt illa då du annars hade behövt samla ihop 1000 poäng.



en fråga vi ofta får är om det är gratis.

och självklart är sidan 100 % gratis och alla

kan gå med.



skriv gärna när du blivit medlem.

ha en super bra dag.



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=68419

Publicerades den: 2010-05-31 | Klockan: 02:02:55