Umppis today ? ;)

POSTADES: 2010-05-05 - 18:17:49 | Allmänt | 0 Kommentarer
hejhej :)
idag har jag inte hunnit göra annat än bara hälsat på släktingar helatiden :)
först var jag hem till min kusin Tanja & dom :) Efter det for jag med Tanjas
dotter Sara & Tanjas son Elias hem till mormor & morfar.. efter det for jag hem till
pappa & Johanna, & min kära lillebror ♥ Nu är jag då hemma hoss mamma igen!
Ska nog börja äta snart, har inte hunnit äta något idag ;p sen äta glass. mums!
ska kanske ut med mina 2 bröder idag, som jag sa redan igår ;p helt kul!
andra brorsan hade ringt mig, å jag hade inte märkt så jag ringde tillbaks :)
vi skulle höras senare om vi sen ska till umppari ;p men nu ska jag äta!
hör av mig imorgon eller så senare idag! beror såklart på vad jag ska göra idag!
aa hejs ;p






Spara mina uppgifter?