vm 2010 ;)

POSTADES: 2010-05-06 - 14:34:22 | Allmänt | 0 Kommentarer
imorgon startar det vm 2010;) i hockey alltså för tröga er som inte vet;)
jag är ju helt galen i hockey, som alla som läst min blogg förra året också säkert vet
jag älskar hockey! ♥ ni får tycka vad ni vill eftersom jag hejjar ju på finland
i hockey! men det är eftersom jag är finsk, har bott i finland när kag föddes,
å flera år framåt, sen 6-7 år i sverige, nu igen i finland.. jag kan heja på sverige också,
men mest hejar jag ändå på finland! FINLAND I MITT HJÄRTA så är det bara!
finland vann ju eurohockeytouren, så vi får hoppas på att dom spelar lika bra nu
i vm också;) finlands första spel är först 8.5 alltså i lördas, typ klockan 20.15 tror jag det var.
menmen, inge mer om hockey nu! tror jag ska fa & sola idag;) tycker jag inte är lika brun nåmer,
som för ett tag sen! så måste bli brun igen;) aja, men vi hörs senare. ska fundera på åka till solariumet nu.;)
pussheeeeeej











Spara mina uppgifter?