jag älskar mitt hem! <3

POSTADES: 2010-11-22 - 12:32:06 | Allmänt | 1 Kommentarer
jag har varit duktig & städat hela morgonen idag, måste erkänna att jag varit lat hela helgen & inte gjort något här hemma! nu är hela huset städat iallafall & jag är riktigt nöjd :) så rent & fint . . ♥ snart är det jul & jag längtar så så mycket! första jul t.om i min egna lägenhet, inte för att jag tror jag kommer sitta där hela julen men såklart är det skönt & fixa jul själv osv . . tror det flesta av er förstår vad jag menar iaf ;) och ni som inte fattar behöver isånafall inte fatta heller. jag har ruskigt ont i ryggen, hyj så oskönt :( morgonpromenad med hunden är gjort & jag skulle faktiskt dra & leta efter praktikplats idag men för jag vet riktigt inte vart jag vill & göra min praktik, ska nog fråga i någon dagis typ :) har min läkartid nästa måndag & jag måste dit . . så himla jobbigt att må dåligt & bram dåligt & bra :( men nu ska jag börja äta något, så vi får höras senare.







Spara mina uppgifter?

Jennie - The Way I Am ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Sv: Det var så lite så, skönt att höra att du gillar den ialfl ;)

Publicerades den: 2010-11-22 | Klockan: 12:59:25