kukkupööÖ :)

POSTADES: 2010-11-24 - 13:22:38 | Allmänt | 2 Kommentarer
jag sitter här hoss pappa & dom, kom hit en sväng eftersom jag såg pappa köra bil där med jape. . så tänkte komma en sväng för johanna är också sjuk.. stackarn :/ jonttu är på dagis, men dom ska nog hämta henne vid 3-4 tiden :)
syrrans lilla älskling! ♥ ska nog komma & hälsa på han när dom har hämtat hem honom :) men nu ska jag ta en fika med johanna & pappsen, så vi får höras bättre senare. pusstja0

nån skumig bild på mig när jag är precis påväg ut.






Spara mina uppgifter?

Anonym ❤

Hej Jenna! Såg dina bilder i din blogg och tyckte du såg intressant ut. Jag håller just nu på med ett stort projekt och behöver modeller! Hur får man kontakt med dig om man är intresserad utav att använda dig som modell?



Har du möjligtvis möjlighet att skicka över din portfolio till mig? Om du är intresserad av att stå modell.



/John D.

Publicerades den: 2010-12-02 | Klockan: 00:28:58
John D. ❤

Hej Jenna! Såg dina bilder i din blogg och tyckte du såg intressant ut. Jag håller just nu på med ett stort projekt och behöver modeller! Hur får man kontakt med dig om man är intresserad utav att använda dig som modell?



Har du möjligtvis möjlighet att skicka över din portfolio till mig? Om du är intresserad av att stå modell.



/John D.

Publicerades den: 2010-12-02 | Klockan: 00:30:16