sjuk?

POSTADES: 2010-11-30 - 14:46:35 | Allmänt | 0 Kommentarer
fan också! jag vill inte vara sjuk IGEN.. det här sjuger hååååååååårt! men iallafall . .


vaknade till att posten kom idag, sprang & kolla posten & typ 'bad till gud' att min snygga klänning kom, & så kom den! wohooo;) ska kolla om jag hittar bild på en likadan nånstans,själv har jag inte hunni ta bild på den ännu. . men den såg iallafall snygg ut när jag testade den! ;) hoppas älsklingen också gillar den! hahha;) såhär ser den ut iallafall :

sen kom det med ruskigt snygga string också..;) men sen blev jag ändå sur eftersom min hårförlängning kom inte ännu heller.. & har betalat den för redan en vecka sen! # 60 platinum blonde! ;) mitt hår är också så ljust så har aldrig haft så här ljust tidigare. . men hoppas dom kommer typ imorgon iallafall! sen måste jag hämta en paket från posten ännu idag . . undra vad det finns där? eller vadfan det kanske är min hårförlängning..vem vet?;) hoppas det är! men nu ska jag äta & vänta på att älsklingen hör av sig.. ilovehim♥






Spara mina uppgifter?