hemma från sökträningen *trött* :D

POSTADES: 2010-09-01 - 22:02:13 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag är helt slut. skulle nog somna direkt ;) har t.om ont i fötterna eftersom man fått springa i skogen & hålla på. roligt men nu är man då helt slut. :) oivoi! men lika kul hade vi som ALLTID iallafall. så slut som jag just nu är på allt,ni vet jag har sktivit mycket om det på sistone, hur less jag lixom är på precis eller nå okej nästan allt nu! så jag hittade en helt perfekt sak på facebook igår,eller där såg jag reklamen tror jag ? bartender skola som varar i 4 veckor och efter det är man utbildad till bartender, och det mest perfekta med det hela var att skolan finns i Thailand,Stockholm,London,Helsingfors osv..det är Europas STÖRSTA bartender skola,najjs va?;) och heldst skulle jag åka till London eller så Thailand,försöker bara få med någon kompis så jag skulle direkt vara redo för & åka! man förlorar ju absolut ingenting! man får t.om tillbaks pengarna om man inte skulle passera kursen, eller om man råka lessna eller skulle inse att det inte var något man vill med livet påriktigt! jag vill verkligen göra något med mitt liv, något jag LÄNGE bara har drömt om! brukar man inte säga att "allt går om man vill" ? jag vet bara inte om jag riktigt tänker så endå, för har fått bli besviken så ofta,börjat något & så avbrytit efter ett tag.:( som bilskolan jag var helt inne i det först, sen när det gick sämre så lessnade jag,och inte riktigt orkade bry mig om hela bilskolan längre, å så sket jag i det bara! klokt? fan inte! så sur på mig själv fortfarande..har ju bara teorin & uppkörningen kvar men det är ändå nästan som att man skulle börja om igen! för har sist varit på bilskolan för snart 1 år sen,:( så lite jobbigt skulle det vara jue! "allt går om man vill" det skulle faktiskt vara bra om man kunde alltid tänka så. btw så tror jag jag håller på bli sjuk, det var inte nå varmt ute & jag sprang i skogen i flera timmar. fryser som fan & en massa! :( jag tror jag ska lägga mig nu snart, eller kolla nån av dom nya filmen jag laddat ner. typ remember me,the last song , the back-up plan eller någon annan av dom  . . . ;) så nu ska jag duscha snabbt, tvätta bort sminket borsta tänderna föna & platta håret & lägga mig ner på soffan & chilllllla!skönt






Spara mina uppgifter?