H&M smink!

POSTADES: 2010-09-01 - 10:51:02 | Allmänt | 0 Kommentarer
ska fan aldrig mer köpa sånt skit! okej det kanske passar någon annan men mig passade dom dock inte!
fick nån allergisk reaktion direkt efter jag testat på nytt smink! jag hade ont i andra ögat i typ 2 hela dagar,kunde inte sova,min öga "grät" helatiden,andra ögat var helt röd! osv..! så jag ska aldrig mer köpa billigt smink som t.ex från h&m. mascaran & glitter eyeliner var nog dom som gjorde min öga cp! gav dom till mamma så får se om hon kan använda utan att hon får nå allergi av dom! H&M Bronzing var den enda jag vart nöjd med! kostade 59:50 så inte alls dyrt, å jag är nöjdast med just den solpudern! ingen annan har varit lika bra,eller passat mig lika bra!nu ska jag ut & promenera med Ninni fint väder ute t.om, solen skiner! skööööööönt;) ska förresten testa på "30 days"


Gå ner 1-2 storlekar på endast 30 dagar med 30 days

» Snabb viktminskning!
» Minskat midjemått!
» Utrensning!



haha vad tror ni?;)








[love] i love you!






Spara mina uppgifter?