internetshoppat ;) *najjs*

POSTADES: 2010-09-04 - 00:09:44 | Allmänt | 2 Kommentarer
har just shoppat en massa från www.melba.se får se om jag ids hämta ut paketen sen den kommit. hittade så mycket grejer att det kommer kosta mycket. . så jag får se! har beställt sjukt mycket kläder från h&m nu på sistone,min paket därifrån kommer nog nästa vecka! och hunden kostade ju 7000kr hade t.om kostat mer om hon var en liten valp ännu! jag börjar bli trött vad sägs om & börja kolla film snart jennah? ;) sjukt bra ide' jag måste ändå vakna i god tid imorgon! haha idagens outfit var förresten min snygga "björnfitta" fleecejacka, vinterväst & jeans! ni borde bara sett hur snygg jag vart lixom..;) synd att jag glömde kameran hemma så blev det inga bilder! :( men jag är snäll & lägger en bild från förra "vinter" där jag har min snygga "björnfitta" på mig..thähä
den är bara så awesome! ;)

visst är den bara för söt? ;)






Spara mina uppgifter?

Hej!



Hur mår du då? :)



Btw, just nu så har jag "Dagens blogg" tävling tills imorgon då jag pressenterar en vinnare. Anmäl dig genom att bara skriva att du är med. Allr annat står på bloggen. (Det här är inte reklam utan bara ett tips ;) Kram Linn

Publicerades den: 2010-09-04 | Klockan: 00:23:42

Vad kul att du är med :) Jag säger till sen när ett resultat kommer upp :)

Publicerades den: 2010-09-04 | Klockan: 00:29:44