SO SO TRUE

POSTADES: 2010-09-02 - 12:01:28 | Allmänt | 0 Kommentarer
[love]
Take good care of someone you really love, because if youu don't.. SOMEBODY WILL.

iallafall så har jag vaknat just, är vrålhungrig..ska ta mig till piccolo snart & äta en storSTOR hamburgare . . ;)
för att jag orkar inte börja laga nånting. synd att jag sov såhär länge för nyss var det ännu soligt ute men inte nåmer. :( ska ändå snart ut med Ninni & träna lydnad! viktigt att hon lär sig i tid allt som ska läras! så jätte duktig vart hon igår också, precis som hons syster Tinga också alltid var. fast Ninni är "lite" svårare faktiskt,men dom är 2 helt annorlunda hundar. . min & Ninnis träningsväst borde komma idag,eller jag vet inte riktigt. klockan är snart 12 och den är i Uleåborg nu så jag vet inte om den hinner komma hit nåmer idag...? menmen vi får ju se! h&m paket har varit packad redan i typ 2 dagar & dom har ännu inte skickat den..? konstigt! denna gång så kommer det inte bara kläder utan en massa hem, gardiner,handdukar,några påslakansett,underlakan,överkast,en pläd,osvosv! och nästan allt är ROOOOOOOOSAAAAAAAA! hihihi;) och träningsvästen, den är svartrosa kan lägga bild tror jag, om jag hittar nånstansifrån, annars får det bli sen jag fått den! men iallafall,som jag sa den är svartrosa och i ryggen står det " i my German shepherd" sen på bröster står det Jenna&Ninni.. minns inte riktigt om det finns något mer för det är snart 1 månad sen jag beställt den.. men jag ser ju sen den kommer, snygg är den iallafall!det minns jag;)men nu ska jag faktiskt kolla om det finns nått att äta, att jag inte behöver laga nått! efter jag ätit så blir det ut med dogin. i dreamd such a beautiful dream about you







Spara mina uppgifter?