bejbie <3

POSTADES: 2011-04-02 - 22:55:17 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag har aldrig menat att såra dig..du är mitt allt! och aldrig att jag vill bråka med dig! jag vill föralltid va din tjej..


iallafall, så.. älskling är ute med sina vänner! jag är hoss mamma eftersom jag trivdes inte hemma ensam :D
tänkte först dra ut själv också, men så hade jag ingen lust riktigt! och känner mig sjukt trött också, vill bara sova..
tänkte faktiskt lägga mig på soffan i vardagsrummet snart & försöka somna.. kolla tv tills de! vet inte om M skulle ringa mig ännu sen? han pratade iallafall om att komma hem till mig sen, men jag är ju hoss mami! men såklart vill jag helldre sova med min älskling, om han skulle komma..vi får ju se om han ringer elr inte..! jag orkar iallafall INTE vaka & vänta, så han får som sagt ringa om ha tänker göra de.. fyfan jag är verklige så trött så jag ska lägga mig i soffan nu & kolla om jag somnar , kanske... jag älskar min M! ♥

nattinatti♥






Spara mina uppgifter?