what to do if you can't live with someone but anyways not live without that person ?

POSTADES: 2011-04-01 - 18:56:35 | Allmänt | 0 Kommentarer
idag är det ju april-dag, har lurat folk på facebook! ljög om att jag ska ge bort mina hundar . eller att jag måste ; angående min allergi som blivit värre! men ni som känner mig, vet att jatg aldrig skulle ge bort dom ♥ jag vet inte varför men har en period igen då jag inte känner mig alls glad nånting :/ känns som jag inte riktigt bryr mig om nånting å att ingen bryr sig om mig...känns som det kommer ta slut för mig & M också snart! kanske för det känns som allt går skit! vi har bråkat en hel del, jag erkänner att jag är rädd att jag förlorar honom! jag vet inte varför....behöver jag vara rädd liksom? inte normalt att vara ledsen helatiden, visst inte? tankar i huvudet man inte vill tänka på... :( jag är så sjukt kär liksom... gråta varje kväll gör inte bra till någon! ska hem med hundarna & tänka på allting!

JAG ÄLSKAR DIG! ♥

världens finaste! jag vill aldrig behöva förlora dig!♥
går på spikmattor för din skull, går genom eld & vatten! ♥






Spara mina uppgifter?