hejhej bloggen

POSTADES: 2011-08-27 - 18:21:01 | Allmänt | 2 Kommentarer
skit länge sen jag bloggat sist, men jag bloggar inte så mycket mera som ni märkt om ingen ens läser min tråkiga blogg nåmer! HAHAHA.. iallafall så jag är sjuk, har feber å allting så är ruskigt deppig. vi skulle smuttra på lite vin & äta god mat idag med älsklingen, men vadfan vi hann inte köpa nå vin, så shit the same! *booooring* har sjukt ont i huvudet å överallt, när jag hinner & grejer så jag köper en ny data, (men först när jag fått ny lägenhet) å då kan jag börja blogga mer..jag & älskling har ju börjat söka en gemensam lägenhet, fast vi har ju nästan helatiden bott ihop egentligen.. :) jag sitter hoss mamma, å väntar att bejbie ska komma å hämta hem mej så jag får vila, mår så himla dåligt *usch* minns inte riktigt vad klockan var när jag vaknade i morse, men känner mig helt slut endå.. tror nog att jag kommer sova sjukt bra inatt ;) om jag orkar så ska jag dra på en lång promenad med älskling & hundarna ännu ikväll, annars får älskling dra ensam! *thihi* schyst, men han förstår nog, jag är ju sjuk så ;)
men nu ska han komma, så jag ska avsluta för den här gången! ha en bra helg & var inte för fulla! hahaha.









Spara mina uppgifter?

Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Finally skriver du nya inlägg ;) kikat in här varje dag juh! :)

Publicerades den: 2011-08-29 | Klockan: 15:44:19

Jag är verkligen glad att jag hittade din webbplats du skrev en hel del intressanta inlägg Kepp fungerar!

Publicerades den: 2011-09-30 | Klockan: 06:18:44