woho ;)

POSTADES: 2011-08-31 - 21:07:55 | Allmänt | 3 Kommentarer
fast annars så suger allt nu,så är en sak bra iallafall så sjukt glad över de, JAG FICK JOBB IDAG!
äver om jag hade önskat att folk skulle varit lite mera stolta & lyckliga för min skull, men viktigast att
jag själv är lycklig över de iallafall..hade min arbetsintervju idag & han sa direkt efter några fråger att
"välkommen,platsen är din" ... jag blev så sjukt imponerad att jag nästan fick tårarna i ögonen, efter
att ha länge sökt jobb fick man nu direkt! å tillåmed får jag börja redan nu på fredag eller så direkt
nästa vecka..positivt är tillåmed att jag inte är ens så jätte nervös, fast liiiiiiiiite såklart..får hoppas allt
börjar bra, å att man tycker om jobbet..men whatever orkar inte skriva mer. GODNATT hadebra






Spara mina uppgifter?

Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Allt är bara bra :) Visserligen har jag något Besvär med graviditeten, men ska hålla ut dessa 4 veckor till :)



Shit, vad roligt att du har fått jobb. Jag hoppas att du kommer att trivas i det nya jobbet och att du känner sig peppad till max :)



Kram kram

Publicerades den: 2011-09-01 | Klockan: 09:33:09

Var fick du jobb då? :)

Publicerades den: 2011-09-01 | Klockan: 13:16:15
Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Niin justiinsa, kuulin Ailalta että Tiia sai vaavin :) Ihanaaa! Kan tänka mig att du har bebifeber :P har hört att du är riktigt bra med barn och att barnen älskar dig :) DET är en bra och fin gåva :)



Tack ska du ha, jag tror också att det ska gå bra. Har ju fått 2 friska och välmående barn hittills och förlossningarna har inte varit så illa, rätt snabbt har det gått :)



Det där med jobb är inte så lätt, jag har inte heller någon långvarig eller fulländad utbildning så man tar nästan vad man får :) Men du hade ialfl tur att du fick och så snabbt :) Jeeey!

Publicerades den: 2011-09-03 | Klockan: 20:03:16