I need to take a long training session!!!!1

POSTADES: 2011-02-02 - 14:54:16 | Allmänt | 2 Kommentarer
jag är så trött, men kan inte bara sitta så att jag inte gör nånting, måste fara & jogga ensam, för min hund har ont i tassen, hon stapplar bara.. & min älskling är å gymmar så jag måste ta å göra det ensam.. *b0000ring* har ångest helatiden, känns som mitt hjärta stannar eller nånting.. jag måste ut & få lite frisk luft.. mendet får bli efter 3, efter mamma slutar jobba & efter jag varit & fixat lite grejer med henne... *ett måste* måste skaffa en ny praktikplats, & jag vet att det skulle hjälpa mig jätte mycket, skulle få en massa annat å göra å tänka på.. har beställt mina linser förresten, 2 stycken blåa, ljusblåa & mörkblåa (skit snygga) och så sånadär "gråa" dom vart också snygga tycker jag.. men nu kom mamma, tror jag.. eller så var det någon av renoveringspojkarna som kom in... men vi föår höras bloggen.. ska dra & fixa mina grejer nu litegrann & sedan blire jogga!






Spara mina uppgifter?

Nadja ❤ http://nadjas.se

Sv: Klänningen kommer från H&M. Köpte den förra våren, så den finns tyvärr inte kvar. Har dock bara använt den en gång och det var på det fotot, haha! :)

Publicerades den: 2011-02-02 | Klockan: 17:48:21
Rosanna ❤

Clown

Publicerades den: 2011-02-04 | Klockan: 00:19:46