lillebror/älskling helg. <3

POSTADES: 2011-02-05 - 17:09:29 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag började precis laga mat, ris & hotchicken, o så broilerbullar åt jonatan! har tvättat hela dagen. tvättmaskinen har vart i gång så länge jag varit vaken.. :) många många timmar! mamma köpte en tvättmaskin till mig, nu på veckan & jag blev ruskigt glad! tidigare har mamma tvättat mina kläder hoss dem fast jag inte bor där längre, själv har jag då inte råd att köpa så dyra saker just nu iallafall.. Jonatan sover just, han vart så trött så han ville sova ett tag, han har sovit kanske en halvtimma nu, å jag väntar på älsklingen som varit å gymmat.. min heting♥ ;) å Ninni sover med jonatan såklart. mina småttingar♥ efter maten tänkte vi dra ut & åka pulka med jonatan, eller så åka skridskor, beror ju lite på om vi hittar något bra backe där det finns ljus omkring så att man ser iallafall! det hann ju bli så mörkt redan :( för på skridskobanan finns det iallafall ljus! nu är tvättmaskinen färdig, måste ta ut kläderna & slänga in nytt! snart har jag tvättat allt..NÖJD! jag har världens bästa pojkvän seriöst han har hjälpt med städningen igår, han är så underbar & omtänksam! änfast jag säger till honom att han inte behöver städa, så vill han de ändå.. man kan inte önska sig något bättre, inte en bättre pojkvän! jag får va så lycklig över att han är min! :) ska lägga in några bilder på lillebror med hans snygga spiderman-dräkt som jag köpte åt han i julklapp, har fått höra att den faktiskt var en av dom bästa julklapparna! å det syns...;) en lyckat julklapp! men nu ska jag forsätta med maten!









Spara mina uppgifter?