fredag

POSTADES: 2011-01-21 - 18:57:51 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag sitter hemma just nu å väntar på att älsklingen ska komma tillbaks hit, han for hem en sväng.. å jag gör inte mycket alls, katja frågade just om jag vill komma hem till henne en sväng, hon är ju min granne & bor i övervåningen..;) nyss körde jag & bejbie mamma till Cape East, dom ska äta middag med hons jobbkamrater..vi måste hämta henne om ett tag, typ en timme kanske.. sedan ska jag & älskling börja njuta av helgen ordentligt. imorgon fyller min kusin jonna 18 år, känns ruskigt konstigt, men jag fyller ju också 20 vadfaaaaaan liksom om 4 månader, känns då fan inte som det..;) men iallafall, så då blir det fest ändå.. fast vi tänkte ju vara nyktra ett tag iallafall, bejbie tills jag fyller 20 som sagt! ;) men jonna ville så mycket att vi ska komma, å såkalrt ids jag inte dissa hon fyller ju ändå 18, å man fyller endast 18 en gång i livet..♥ å hon är ändå en kusin.. nu ska jag till katja en sväng, hon tjatar & tjatar så jag måst nog ;) haha dricka kaffe ska jag då inte, mår annars också piss, har inte ätit nått idag.. jo 4 chips! yeääähh jätte mycket :D puss & kram, hörs typ imorgon..



myskväll med bejbie ♥ med kanske lite god mat osv, sa jag förresten om överraskningen min käraste gjorde mig för några dagar sen? han ville gottgöra helgen lite, *han vart för full* så han gjorde mat  till mig, & vi åt med massa ljus å grejer, sen kom han med chocklad till mig... underbart var det säger jag bara!  min älskling är bäst






Spara mina uppgifter?