tisdag....

POSTADES: 2011-01-18 - 15:07:51 | Allmänt | 0 Kommentarer
har vaknat för typ 2 timmar sen, när bejbie skickade sms att han slutat skolan & skulle å gymma.. somnade aldrig om, så jag är vaken nu.. BRA så.. jag har tänkt börja gymma själv också, typ med mamma.. hon skulle iaf inte sluta gymma helt plötsligt som kanske kompisarna skulle.. eller mina kompisar dom är så att man planerar nått med som så blri det ALDRIG av... ruskigt najjs... *NOT* jag & bejbie vi har ätit så mycket gott nu ett bra tag, så jag har gått uppp i vikt.. ganska så mycket! känner mig typ fet ;) måste börja jogga med ninni o sånt.. nog för att jag går på minst 2 promenader per dag med henne, men något som bränner mer än bara promenader.. nu ska jag fortsätta kolla bilar från blocket.se! så hade bra! pusssss

my dream car! ♥






Spara mina uppgifter?