Godmorgon bloggen ;)

POSTADES: 2011-03-17 - 10:24:54 | Allmänt | 1 Kommentarer
jag är duktig & har börjat min morgon med att promenera hem till mamma med dogsen :D lite jobbigt ju för den andra lillen måste man ju bära typ helatiden.. thähä;) nu dricker jag citronvatten & ska snart koka kaffe.. *mums* ;) idag hade jag på mig solbrillorna för första gången & började kännas som sommarn är hur nära so heldst.. iloveit! så himla underbart att våren tittat fram! jag saknar min älskling, som jag inte spenderat min tid så mycket med nu på sista dagarna eftersom han jobbar så mycket, eller nå vanliga dagar men ni vet vad jag menar..  så sover vi inte med varann så känns det ju så tråkigt :( fast på sätt å vis är det ju bra också , jag har annars också svårt med att sova, så bäst å lära sig å sova ensam också ;) visst? Jenna frågade idag om jag skulle råka ha tid att ta gelenaglar idag, men tyvärr så hinner jag inte . . all min tid går på hundarna! speccielt lillen som man måste helatiden springa ute med & allt möjligt . . :( jag som har så länge velat ta gelenaglarna.. idag ska jag få äta kålsoppa här hoss mamma, ingen favoritmat precis men bra diet mat iallafall .. va? ;) jag & älskling har pratat sjukt mycket om att vi borde kolla lite nogrnnare på vad vi äter, och det är sant! det borde vi faktiskt, jag har gått så mycket upp i vikt nu att jag nästan inte får på mig mina gamla kläder alls.. usch! det syns t.om så bra på mig om jag går upp i vikt för jag är så KORT så ! jag vill att min lilla Deston ska växa snabbt så man kan dra ut & springa med dom båda två, just nu är det svårt för honom kan man inte lämna ensam hemma & bara fara med Ninni så.. Skulle ju börja gymma med flickorna men det blev aldrig av.. varför vet jag inte.. därför hatar jag att planera något för det blir aldrig av :( SUCK! jag sitter & lyssnar på Jennifer Lopez & Pitbull- On the floor helt kääääär i den låten.. ahhhh ;);) ;)

1. Är du singel? Nej ;)
2. Är du lycklig? Ja, jag är lycklig!
3. Är du uttråkad? Vad tror ni jag annars gör dehär för?
4. Är du ledsen? Nej
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? nej
7. Är du full? Nej!
8. Är du en cooling? Offcourse ;)
9. Är du från Irland? Nej jag heter Jenna & kommer från Finland
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Dom har inte varit det heller

Skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jo och nä!
2. Har du nånsin blivit sårad? jag tror alla blir dert nångång?
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? det har jag...
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för henne? henne... HONOM ja!
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? jodå min bejbie
6. Har du haft en hemlig beundrare? tror de iallafall ;)
7. Är du kär? Ja ja ja ja ja ja skulle kunna skriva de fast 100000gånger
8. Vill du gifta dig i framtiden? Yess

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Hund såklart!


4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästa vänner.
5. TV eller Internet? Internet såklart!
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Både och.

8. Pengar eller lycka? Lycka och pengar.
9. Dag eller natt? nätterna är mysiga;)
10. MSN eller mobil? msn jag gillar inte å smsa.. eller både och ;)

10 ”Har du nånsin…”
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? haha nej för jag vart så bra på de.. ;)
2. Brutit ett ben? hm? vet inte.
3. Gjort nåt du ångrar? Jaaaaa :/
4. Hoppat Bungee Jump? Nej skulle aldrig våga :O
5. Ljugit för någon du tycker om? Tyvärr.
6. Ätit en hel tårta? haha nej
7. Gjort bort dig offentligt? Yes haha! Vem har inte gjort det?
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Jo förut, å vi blev de ganska många gånger.. sånt är kärlek
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja :(
10. Velat försvinna? Ja

Skit
Vad såg du på tv sist? Wallander, film..
Vems blogg läste du sist? Nadjas.se
Vad åt du sist? glass
Vem pratade du med sist? Jonna ringde
Vad sa du? "Nå om jag orkar så kommer jag snart" hon frågade om det tar länge så sa jag "Nejdå om jag drar helt snart"
Vem ringde du sist? Älsklingen tror jag..
Vem messade du sist? Bejbie
Vad läste du sist? Nadjas blogg.. :)
Vem pussade du sist? Ninni & Deston
Vem kramde du sist? bejbie igår natt
Vem bjöd du sist på något? bejbie
Vad köpte du sist? Hund

 

 

 









Spara mina uppgifter?

Frida Bladh Rydén. ❤ http://fridabladhryden.blogg.se/

Hejhej!

har "veckans blogg! uppe nu! anmäl digoch ta chansen att vinna & ta del utav mina bloggläsare!

puss

Publicerades den: 2011-03-23 | Klockan: 13:25:00