i wanna be your favorite hello and your hardest goodbye.

POSTADES: 2011-03-24 - 17:39:58 | Allmänt | 1 Kommentarer
Hejhej jag sitter hemma hoss mamma igen, kom hit å ska vara här tills jag får vara med honey igen & sen blire basta;) *mysigt* efter bastun blire säkert chill & laga mat kanske.. tog Karelsk stek & en liten julkskinka med från fryset hem.. från mamma alltså. 1,5 timmar  så börjar bastun, *skööööönt*;) nu ska jag till köket & snacka lite med syrran å hons kompis. å vänta på att mamma kommer hem , hon är nämnligen med mormor & min moster å kollar på morfar i sjukhuset, han är väldigt dålig:( FÅR HOPPAS ALLT BLIR BRA..jag klarar inte av om något händer han också nu, allderles för mycket dedär med Hannas död:( saknar henne helt sjukt mycket! 
jag & morfar, jag får styra morfars segelbåt för FÖRSTA gången :)

Hanna & Jag! jul när jag var kanske 5 år?







Spara mina uppgifter?

hej! ungefär hur många läsare har du om dagen?

Publicerades den: 2011-03-27 | Klockan: 12:42:32