tisdag, 3:e dagen! *huuuuungrig*

POSTADES: 2011-03-22 - 14:07:38 | Allmänt | 1 Kommentarer
Goddag!;)
jag är hoss mamma just nu, har promenerat med Ninni i över en timme igen & sen lämna jag henne hemma & for på promenad med Lill-Deston..Det är 3:e "bantningsdagen" idag, och jag är verklige stolt! asså INTE har jag gått ner i vikt ännu så att de syns men att har kunnat äta bara sånt JAG FÅR ÄTA å inte sånt jag inte får!;)en bra början iallafall! å som sagt rör jag på mig mycket, så det är ju bra också! tänkte börja blogga varje dag vad jag ätit & hur mycket jag rört på mig, vill ni de läsare?;) som sagt har jag inte börjat äta nyttigt själv, utan med pojkvännen! han är den enda som jag tror jag klarar de med, den enda som jag litar 100% på! ♥ hoppas iallafall att han tycker likadant om mig, och att vi kan vara ärliga till varandra på allting! det här är första gången jag försöker gå ner i vikt.. sådär påriktigt:) idag åt jag äggröra med bacon till frukost, och grönte & citronvatten! snart ska jag köpa mat, typ mer bacon & ägg iallafall,kyckling, o tomat,gurka,paprika o sånt, och sen laga mat till älsklingen, fast vet inte alls när han slutar ens?!?!?! iallafall när jag kommer hem ska jag göra sallad så det är klart iallafall, kanske äta kokta grönsaker till mellanmål/lunch eller vad det nu blir för min del:) men nu ska jag börja promenera hemmåt med min Deston! Ha en bra dag mina nära & kära ♥

kuson jonna&jag.






Spara mina uppgifter?

Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Jo visst kan jag göra den design till dig :) Får börja jobba med den nästa vecka när Millas kalas är över och allt stress med det :)



Puss & Kram!!

Publicerades den: 2011-03-23 | Klockan: 08:09:57