godkväll ;)

POSTADES: 2011-11-01 - 22:57:23 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag & älsklingen skulle ju på bio,men vi körde till kemi så sa jag att vi gör nånting annat istället.
typ what jenna? :o jag har hur länge som heldst tjatat till älsklingen att jag vill på bio å annat,
så nu när vi var på väg, så ville jag inte.. Det var redan andra gången jag tackade nej till bio,förra veckan också
när vi var påväg, så ville jag stanna hemma & mysa istället..hihi♥ svår människa?
Nå iallafall så var vi en sväng till Kemi, körde runt där & handlade lite smått =) vart på ett par affärer..
Sedan körde vi tillbaka hemmåt, och stannade & åt snabbt. Usch, onyttigt hamburgare!
Jag var & beställde, 2st CHILIHAMBURGARE...har aldrig ätit tidigare,fick lust & tänkte testa,
fyyyyyyyfan att det var hot hot hot ! åt bara halva & kastade bort resten...det var inge gott.
Sen kom vi hem till mig & chillade, gjorde inte mycket men bara tog det lungt..
Jag börjar bli trött, tror nog det är säng dags nu...♥
Godnatt på er..






Spara mina uppgifter?