fredag

POSTADES: 2011-10-28 - 12:41:47 | Allmänt | 0 Kommentarer
God morgon bloggen!
Jag har typ just vaknat,somnade ju först jätte sent. När Jenni också for & sov..
Vi planerade tatueringar & snackade om Lauri..♥ Hojja, mår så dåligt
när man kände honom nångång, men är lycklig över att jag inte
sådär riktigt var i kontakt med honom längre, men läste just våra gamla kommentater
på irc-galleria, där hade jag snackat hur mycket som heldst med honom,typ år 2008 & 2009.
Efter det hände det nånting att vi typ tappade kontakten,eller brukade inte prata ens så mycket,
inte för att jag minns vad det var för nånting, SYND men nu egentligen
bra för man hade annars börjat snacka SÅ MYCKET!
Försöker mitt bästa att vara till hjälp till mina kompisar,
som kände Latre bättre nuförtiden, som saknar han väldigt mycket.
Hela Torneå kommer att sakna dig Latre, vad gick du & gjorde? :(


Nå iallafall, jag köpte 2 st snygga soffor idag,lägger bild! jag blev kär i dom direkt jag såg!
Vad ska man annars hitta på idag, iallafall förhoppningsvis träffa jenni & få snacka med henne..
& hoppas jag får umgås med min älskling också.
Nu ska jag ändå ut på promenad med hundarna. Pusshej ♥







Spara mina uppgifter?