godmorgon :)

POSTADES: 2011-10-27 - 12:03:46 | Allmänt | 1 Kommentarer
God morgon :)
Har just stigit upp, var verkligen så trött så behövde sova lite extra,
fick typ inte sömn på något sätt inatt,så sen när jag äntligen somnade,
vaknade jag varje gång efter ett tag för å se på telefonen..
Inte för att det hade varje gång kommit sms enns,men jag skulle
väll kolla ändå, skumigt! haha..Är fortfarande sjuk som gör mig
sur & irriterad, vill inte gå på jobbet & jobba en hel dag KANSKE
utan feber & förkylning och nästa dag ha feber igen...
det är ju onödigt,eller hur? Nu var jag ju å tog massor med blodprover,
men läkaren har inte ringt,så dom har väll inte hittat något? Skulle jag tro..
Har bara ruskig lust att möblera & fixa nytt till hemmet, åjåjååjåj♥
En stor problem är att jag köpte snygga stolar 4 st, och gillade inge bord
så köpte bara stolarna, sen en vecka efteråt skulle jag då köpa bordet,
nå jag köpte meeeeen det kom med 4 stolar, samma pris!
haha nå nu har jag 8 st stolar, jag vet inte vad jag ska göra
med stolarna nu, kommer ju inte kunna använda 4st snygga,
& 4 st mindre fina & olika stolar..måste nog sälja bort dom andra 4..
Måste ännu till IKEA o storhandla nästa månad, då jag får min lön,
ska köpa lampor & andra små saker! & sen andra affärer,köpa
mattor,gardiner,osvosv! kastade ju bort en massa när jag flyttade,
så nu måste man köpa en massa då hahaha. Men det var meningen
att jag ska fixa om allt,typ hela lägenheten.. ME LIKE
nu ska jag ut på promenad med hundarna, sen koka kaffe
& äta något, sjukt hungrig! Skriver mer ikväll :)







Spara mina uppgifter?

Alltid skönt med sovmorgon! :)

Publicerades den: 2011-10-27 | Klockan: 13:25:13