igår var jag världens lyckligaste jennah!

POSTADES: 2011-10-26 - 16:21:15 | Allmänt | 1 Kommentarer
Har nu tagit första tatueringen...men tänker inte berätta vad det blev för något ;)
kommer att lägga bild sen den ser bättre ut..eller så får alla gissa ;)
och jag berättar inte förran någon gissat rätt! hahahaha igår var det jätte mysigt ikväll,
och jag mådde skit dåligt först,kändes som jag håller på svimmar osv,men efter ett tag
så glömde jag helt bort att jag hade mått dåligt.. ;) har man mysigt så har man ♥
ojojoj,idag ska jag basta, det kommer bli underbart, utan en kall öl! haha ;)
Förhopnningsvis får jag jobba imorgon utan att jag är sjuk längre, och om det
är något läkarna hittar på mina blodprov, så jag endå inte behöver nå mediciner.
Vill jobba, har varit jätte mycket borta från jobbet för jag vart mycket sjuk..
men man börjar tröttna, inte kul att varje dag vara sjuk, fast det är ju skönt att
ibland få sova lite extra♥ allt har ju varit konstigt nu på sistone och så fick man
höra saker, men jag skiter i det jag har inte bett er gilla mig. Om ni hatar
mig så för ni göra det ifred, jag bryr mig inte. Ni gör ju er själva bara barnsliga
och visar att ni inte har något liv....jag har, jag behöver inte hata någon utan
anledning, ni tydligen behöver! Men hoppas ni får någon nytta av att hata
& snacka skit om mig........PATETISKT!

I' AM  W H A T  I 'M   &  I' M   N O T   G O N N A 
C H A N G E    M E    J U S T    B E C A U S E    Y O U   D O N'T  L I K E   M E !











Spara mina uppgifter?

Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Det är säkert en liten bunny, eller hur ;P hehe

Publicerades den: 2011-10-26 | Klockan: 18:52:51