lördag

POSTADES: 2011-10-01 - 17:19:25 | Allmänt | 3 Kommentarer
hejhalå bloggen♥
det är alltså en lördag idag,vi sitter hoss älsklingens föräldrar.
vi har varit här typ heladagen, imorgon ska vi å kolla på ett hus,
man får bara hoppas allt går bra den här gången, den ligger ganska
långt borta från torneå över 30km.,men vad kan man göra?!?! finns inga lägenheter
här så. mina kläder från h&m har inte ännu kommit,allt blev ju overkligt svårt :(
men jag skickade mejl dit igår, å sa att om dom inte skickar mina kläder nästa vecka
så behöver jag INTE ha dom alls, jag orkar bara inte vänta...det är ju sjukt!
var väll redan 2 veckor sen jag beställde dom? beställde just sjukt snygga skor
& en klänning från beautiful-fashion..nu ska vi äta,skriver mer sen..
pusshej♥






Spara mina uppgifter?

Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Tack så mycket :) Gubben min ville ha Milton och alexander kom från mig sedan innan :P

Publicerades den: 2011-10-07 | Klockan: 08:31:26
Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Våran idiotiska till granne! Du har så rätt, det lämnar djupa sår i ett litet barn som inte förstår heller varför människor är så grymma.. hon får leva med det resten av sitt liv.. tilliten för vuxna minskar ju och självförtroendet blir förstört.

Publicerades den: 2011-10-07 | Klockan: 15:14:10
Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Jag håller fullständigt med dig. sen Milla berättade för mig har jag tänkt på det hela tiden, har ont i magen och tanken gör mig bara ursinnig. Oskyldiga barn, och så kommer någon loser och kränker ner dessa stackars barn, helt ofattbart! Usch!

Publicerades den: 2011-10-07 | Klockan: 18:32:53