ruskigt trött

POSTADES: 2011-09-17 - 18:24:54 | Allmänt | 3 Kommentarer
hejhej bloggen, här sitter en trött jenna :)
trött efter jobbveckan, vi var & kollade
på en lägenhet just, å nu sitter vi hoss
älsklingen å jag ska beställa kläder (;
bara att jag har svårt med att välja vad jag
ska beställa! *alltid samma problem* :(
har iallafall hittat underkläder & 2 st klänningar.
men vågar inte beställa jeans ännu för ska
ha gått lite mer ner i vikt innan jag ska beställa!
å så vet jag inte enns min storlek riktigt, å alltid
när jag beställt jeans från internet har dom
varit för stora eller små..därför hatar jag att
beställa jeans,dom är aldrig bra..ikväll blir de
å ta några öl (; före de ska jag & älskling jogga
med hundarna.. pusshej♥






Spara mina uppgifter?

Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Hellou sötis :)

Tänkte fråga dig om du vill ha denna design av mig http://jennielenita.blogg.se/createdesign/ ?

Har egentligen slutat med designer, men känner att jag vill ge bort den och pyssla lite med designer igen ;P Dock bara till släktingar och vänner ;)

Publicerades den: 2011-09-19 | Klockan: 09:45:38

Ich mag dieses Post. Es ist kurz, informativ und auf den Punkt. Good job.

Publicerades den: 2011-09-24 | Klockan: 08:17:00
Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Vad kul att du gillade den :) Men går det bra att jag fixar den så fort jag får mer tid över? Bebisen lär ta en stor del av tiden nu så här i början :)

Publicerades den: 2011-09-29 | Klockan: 12:29:53