God morgon

POSTADES: 2012-07-16 - 08:48:53 | Allmänt | 0 Kommentarer
Jo jag vet, klockan är 9 snart & jag är vaken, men det är för att Sötnos gick på jobbet, så jag vaknade samtidigit & fick ingen sömn nåmer :) Men det gör ingenting, ser ut att bli en fin dag! Och jag ska snart cykla med Ninni, hon har hundutställning nu ihelg ju, Hon måste vara jätte fin min finaste älskling! ♥
 
 
Och mycket har hunnit hända, jag var och kollade på ett hus i lördas med mamma & jag ska flytta dit nu på veckan, får se hur jag hinner... Men förhoppningsvis så fort som möjligt :) Troligen börja med flyttandet idag,jag har ju nycklarna dit & allting,
det är ett hus med: 1 sovrum,vardagsrum,bastu,kök. så helt tillräckligt mycket för mig & hundarna, det är ändå 91m2, har aldrig haft så stor lägenhet förut, i min gamla hade jag 71 tror jag det var, och så har man egen bastu
Så så så så underbart,att få värma bastu när man vill och basta så länge man vill! härliiiiiiigt
 
 
Jag är verkligen gladare än på skit länge, äntligen så händer det något bra i mitt liv också :)
Om man nu ännu skulle få jobb så skulle allting se bra ut! Jag ska ju ändå hyra huset nu först,
eftersom jag ska flytta ensam, så köpa går det inte ännu. Kanske om ett par år kan jag tänka mig
att köpa hus, men inte ännu... Bara så mycket lättare med hundarna också, att bo i ett hus.
Och det finns sjukt stor gård där, så hundarna har mycket utrymme att springa på... :)
 
 
Ska nu ändå ut & cykla med Ninni, Jag lägger en bild på huset så ni ser :)
Pusshej♥
 






Spara mina uppgifter?