HEJ GODMORGON

POSTADES: 2009-08-02 - 14:21:18 | Allmänt | 0 Kommentarer
Hej jag vaknade just hade bara hunnit äta när jag satte mig vid datan för typ en halvtimme sen, joo något sånt  : )
så himla glad jag blev när min älskling var på msn då o hade kommit hem från stugan, hihi jippiii.
pusspådigsötast.
nå iallafall så sitter jag här o chillar nu måste skriva lite för skrev sist igår på morgonen ! tråkig var jag igår
men det var för att jag for hem till min pappa, o lekte med lillebrorn, pappa själv var i nikkala hoss hans syster o hjälpte med att renovera toan eller något skit! :D jag vet inte. sen fick pappa o johanna gäster, sen lite efter det kom pappa hem, vi hann sitta ett tag där när han hade kommi, så fråga han ba "jenna, du kan ju dra o köpa öl till pappa?" jag ba: nog kan jag det. så for jag o köpte öl & mjölk :D haha, sen kom jag med ölen o pappa o dom tog några öl där o så sa papp till mig att jenna ta du också om du vill! jag ba nee jag vill inte för tänkte inte enns dricka, haha sen kunde jag inte tacka nej nåmer o så tog jag en öl! (; o efter det tog jag en till o efter det igen en till osv :D sen for vi o hämta mer öl =) sen drack vi o grilla massa gott o sånt, jag jävlades helatiden med pappa! :D haha.. han är så söt när han är full o det är kul att reta han :) hihih.
inte för att han inte jävlades också/tillbaka. minns första gången jag söp med farsan sa jag någon ord som fel när jag var  så full så fan han orkade jävlas om det hela kvällen! :'D inte har min pappa alls tråkig liv hahaha, nee han är underbar! var så ruskit bra o höra lite saker av han igår <3 grät båda två.. det var inte kul :( fast det var en väldigt bra sak som hände ändå.
jag älskar min pappa väldigt väldigt mycket, men han har blivit på nått sätt så konstig! eller jag vet inte.. jag kan inte förklara. men det känns inte alltid att han skulle enns va en pappa för mig! som jag har alltid sagt att hur dum han än skulle vara och hur mycket skit skulle han gjort tidigare, skulle jag ändå ÄLSKA HAN! det lovar jag. han är min pappa och utan han skulle jag inte finnas här! man ska vara tacksamma för sina förälder! jag är det iallafall, jag har bästa föräldrar som finns! men man fattar det bara inte alltid.. ibland kan det hända att man fattar först när det är försent ;(
men snart blit jag ledsen för jag skriver sånt här så, ska skriva om något annat nu =) men iallafall mamma&pappa jag älskar er båda två! <3     Jag ska typ duscha snart, när jag bara orkar lyfta upp mi från stolen! : D hahah är väldigt lat& bakis idag, så huhuh, så sluta folket stressa mig ;o jag tror riku inte jag orkar göra något så mycket idag, + att katja jag tror inte jag orkar fara till solarium o ligga med bakis ;s fyfan va oskönt.. så varmt osv kommer säkert spy! uscch.. eller om du ska dirt först ikväll så kanske då jag kan komma med =) ojj vad skönt att vara ensam hemma, lillsyrran for o hämta hennes ny mobil, mamma är på nån hundutställning eller något med hugo, matti är i gällivare o jobbar, så jag är ensam hemma :) väntar bara på att riku kommer nu hit, saknar min sötis! men ska duscha nu, här får ni lite o läsa jag orkar seriöst inte skriva mer! ska skriva sen ikväll typ, eller senare iallafall (: pusssshejjjjjj! RIKU
<3

// ÐÏ∩ √é∩∩∂Η






Spara mina uppgifter?