förlåt,jag vet att du älskar mig

POSTADES: 2009-12-14 - 12:32:10 | Allmänt | 1 Kommentarer
jaa,jag vet att du älskar mig & du har börjat IGEN visa det så jävla bra.
ändå så misstänker jag dig alltid.. alltid tänker att du är & är otrogen nu osv,
varför det? när du älskar mig & visar det underbart. ändå så mår jag typ inte bra,
känner mig ensam även om jag inte är det.. har jag nå problem själv? :/ för det är ju
det också att jag inte själv orkaer bry om nånting.. det händer så ibland ;/ sen skyller
jag alltid på dig om allt.. blev så jävla glad på torsdag när du ringde mig & ville fa o äta
till nån fin resturang med mig.. vi for till tasty & åt typ kinamat gott var det,
du ville bjuda mat så det var så romantiskt att sitta där med dig & äta.sen på lördag
sa du till mig att du ska va nästa helg nykter för min skull, för du ska ändå bort &
fira jul också.. du har blivit så jävla underbar, eller du har alltid varit men endå.
då vad det nu var för dag? då jag var skit full & du kom hit o sov, då var du också
helt underbar.. jag älskar dig mer & mer varje dag, du är den jag påriktigt vill dela
allt med. förlåt för allt cp som vart mellan oss, du har blivit så underbar &
säger helatiden en massa fint till mig.. jag hoppas jag nån dag litar 100 på dig
& vet att du älskar mig.. du har aldrig vart otrogen eller nått,vad du säger iallafall,
så jag fattar inte varför jag inte litar.. det är bara så svårt & lita när man älskar själv av
hela sitt hjärta. looooooooooooooveyou♥








Spara mina uppgifter?

Anonym ❤

hej! älskar din blogg seriöööst! kan du inte göra ett videoinlägg? pls???

Publicerades den: 2009-12-14 | Klockan: 14:36:58