konstig natt

POSTADES: 2009-12-14 - 11:49:04 | Allmänt | 0 Kommentarer
jo verkligen! har sovit så där konstigt hela natten.. inte alls bra.
vaknat helatiden & sen somnat om.. o vaknat direkt igen. what the fuck?
något som inte lät mig sova.. iallafall wilson (syrrans katt) den jäveln lät inte mig sova.
hade så lust & döööööda den inatt.. hoppas jag sover bättre nu inatt med dig ;)♥
det kommer jag säkert att göra.. sover alltid så bra med dig:) skönast att sova med dig
när du håller i mig så hårt att jag inte kan försvinna från dig på nått sätt. ♥
jag har fan gått & blivi förkyld,inte kul.. :( tänkte snart fortsätta sova faktiskt..
är trött;/ efter en jobbig natt.. skönt & sitta vid nya datan :) nu lyssna musik & kolla
lite på grejer & sen gå lägga mig.. pusspådig:)♥
//Jennah♥






Spara mina uppgifter?