SKRIDSKOR

POSTADES: 2009-12-30 - 13:22:18 | Allmänt | 0 Kommentarer
haha så igår var jag jenni & pasi barnsliga som fan ;D haha
vi hade jätte tråkigt så sa jag ba helt plötsligt att "jag har lust att åka skridskor" :D
dom ba "men vi gör det?" jag : " nej men gud vad pinsamt" :D osv" sen så for vi
hem till mig & hämta mina skridkor & täckbyxor o allt dedär. förengångs skull så hade
jag bra med kläder på ;) men vi hade iallafall skit kul.. kan jag lova er ;D
träffade inte honey då på kvällen som vi skulle för jag for & åkte skridskor,
& sen stanna jag o sov hoss jenni & pasi.. nu skulle han komma hit? o
ikväll fa o se på bandy & efter det till umppis & ta "några" öl , hahaha.
jag har massa & göra idag jag med, hoppas jag får min lägenhet fort ;)
längtar som fan.. vill flytta bort hemifrån :) inte för att jag skulle ha det dåligt
här eller något, men vill bara flytta till ett eget :) just nu är jag irriterad ;/
och har ingen lust att göra något idag.. ähhh.. ska äta nu, hejdå






Spara mina uppgifter?